Oj då!

Nej nu jävlar! Nu blir det att skriva lite, har inte vart på humör alls för att göra något alls på ett tag. men en liten summering av denna vecka; Vara hemma måndag och tisdag, kungsberget i onsdags, hemma tordsag efter skadad axel. Och skola på fredagen. Kan ju berätta lite om kungsberget!

Vi var då uppe på Kungsberget med skolan och för er som inte vet vad det är (Vilket jag hoppas att vi gör) så är det ett rätt nice ställe att åka snowboard på. Så vi var alltså där med skolan, vilket innebär att jag är där med ett par classmates och min älskling. Måste bara lägga till att jag lider med Erica vars tåg var inställt! Men den resan upp dit är inget jag ångrar! Var riktigt kul (Tills jag ramlade och pajade axeln). Finns väl inte så mycket mer att skriva om det? Förutom att det var väldigt skoj och att jag vill upp till fjällen snart igen!

Och igår så var Peter och Mich här, vilket inte kan sluta i annat än superdunderkul! Vi sitter, helt seriösa och spelar CoD 5 och snackar om de mest sjuka saker man kan tänka sig. Så sjuka att jag inte tänker berätta om dom! Men det var riktigt roligt att vara med dom, en liten guys night så att säga. Jävla mycket läsk och spel, en redig uppfriskare! Sen så fanns det en liten liten hake! Jag skulle upp dagen efter och spela match, vilket inte blev så lyckat eftersom jag skulle upp halv 9 och somnade runt 3-4. Så en trött Robin hasar sig till en skitmatch som avbryts mitt i pga strömavbrott i hallen. Kunde inte blivit bättre! Men snart ska jag hem till min älskling och ägna kvällen åt att titta Melodifestivalen, vilket jag för övrigt tycker är värdelöst nu för tiden, och bara chilla galet!

Innan jag slutar måste jag bekänna en lite grej sådär, jag har typ börjat lyssna på My Chemical Romance. Pust och stön, det suger hästlängder! Men jag kan inte rå för att jag tycker det är bra, så det är väl bara att gilla läget! Gillar speciellt "Famous Last Words" som vi också ska göra en Blues cover på i skolan, blir riktigt roligt. Jag ska ju till och med sjunga, usch och fy vad jag tycker synd om stackarna som ska lyssna!



Den är ju bara för bra!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Miche

Nästa gång flummar vi Little Big Planet också!!!

Asså... vem stylar det där bandet egentligen? Dom ser ju itne direkt hetro ut :S

2009-02-09 @ 15:10:34
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Gurra

Snälla nån.. Miche, vi lever i 2009 nu -.-! Vara hetro är så 2008......

2009-02-13 @ 15:11:54
Postat av: Mia

Va faen Robin xD nu gillar jag ju oxå låten

2009-02-15 @ 20:20:16
URL: http://marengzwich.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e grym på och blogga.. NOT xD

2009-02-26 @ 22:35:58
Postat av: Miche

Eeeeh... BLOGGA FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-28 @ 10:27:19
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kräver fan ett inlägg nu på direkten, eller så får du ta bort reklamen på msn, din jävel :D!

2009-03-05 @ 16:17:40
Postat av: Anonym

miche ska inte säga nåt, han bloggar inget alls!!

2009-03-11 @ 16:56:07
Postat av: Miche

Nu har jag bloggat så jag säger vad jag vill.

BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-21 @ 12:48:49
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Anonym

MICHE HAR BLOGGAT SÅ NU MÅSTE DU.



SÄTT I GÅNG :D

2009-03-23 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0