Galet!

Det här är lite galet, jag är fan taggad på att blogga! Kommer nog bli lite inlägg, i alla fall relativt ofta (Beroende på vilket humör jag är på). Men nu känns det faktiskt skoj att börja (Success!). Så jag kan ju börja med att säga att denna dag började lite jobbigt. Som ni alla vet är jag lite lat av mig (Byt ut lite mot väldigt) så jag vaknar runt 11 och sätter mig och köttar kineser. Bara ett fåtal sekunder efter får jag ett sms av älsklingen, jag ska tydligen upp och komma till henne. Efter några ronder med smsslagsmål förlorar jag och tar mig trött upp ur sängen och slänger i mig lite frukost.

Men vad fan, jag sitter inte här för att berätta i detalj vad jag gör under dagarna. Jag menar, vem vill höra om vad jag gör på morgonen? Nej, det tänker jag inte göra, sålänge det inte är något som hänt under dagen som är värt att nämna. Så vad kan vara roligt att skriva om? Jag har faktiskt ingen idé just nu, men jag ska göra mitt bästa för att underhålla er.

Jag kan väl skriva lite om något vi alla tycker om, nämligen glass. Glass kommer i olika former och smaker, men jag är nog inte ensam om att tycka att Ben and Jerry's glassarna är så otroligt goda. Det är sjukt hur mkt man kan njuta av "vanlig" glass. Nej, jag skulle inte kalla Ben and Jerry's vanlig glass, ni som inte har smakat av denna underbara glass har fasen missat något i detta liv. Gör det snarast! Spring till närmaste Ica, Coop eller vilken liten affär som helst som säljer denna glass! Ni kommer inte att ångra er, tro mig. Även fast en halvliter kostar runt 50 kr (Vilket är så jävla dyrt! Men helt värt det) så kommer ni att få en sådan vision att ni aldrig kommer vilja släppa glassen. Jag har alltid älskat glass i alla former, men jag har aldrig blivit så beroende som jag är nu. Ja, jag sa beroende, jag har blivit helt uppslukad av denna glass. Och jag är förvånad över mig själv att jag lyckats skriva så mkt om glass, men det är så underbart gott!

Puss och hej älskar allt som har med glass att göra!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vafan, du är sjuk! :D

2009-01-25 @ 20:00:56
Postat av: Valläh

Mmm.. Chunky monkey.. MMM! Chocolate Fudge Brownie... MMMMM!! Fozzil Fuel... Ahhhhhh!!! Pfish Food.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!! NEW YORK SUPER FUDGE CHUNK!



gaaahorgmaasmsmsamd!1!!

2009-01-25 @ 20:34:26
Postat av: Mia

JAG E FEEEETTT TAGGAD NU PÅ B&G! :D



snart smäller det



2009-01-25 @ 21:06:37
URL: http://marengzwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0