Helt otroligt, jag bloggar! (Igen)

Okej, så här ligger det till. Jag kommer nog börja blogga lite smått igen, bara lite sådär. Ett mirakel om ni frågar mig, men jag skyller allt på Mich och Maria. Deras fel alltihop! Men men, nog klagat. Ni får be om autografer och så senare, det har jag inte tid för nu. Ni vet ju alla att jag är så otroligt populär och underbar så att jag inte har tid för mkt (Min tid går åt att, hmm få se, vara med älskling. Typ vara lite mer med henne och kanske om jag är riktigt het slakta kinesjävlar med Mich och Modig. Nej jag har inget emot kineser).

Jag undrar hur många som kommer läsa det här, en kanske om jag har tur. Så egentligen är det ju helt off att jag skriver, får hoppas att min blogg sprids som en flock afrikaner skulle slänga sig över Britney Spears (Nej jag vette fan var jag fick den likelsen ifrån) så att jag finner det roligt att fortsätta skriva.

Det får vara allt från mig denna gång

Puss och hej älskar mej

Kommentarer
Postat av: Mia

ROOOOBIN!!:D jag är bäst på övertalning asså;)



och det är faktiskt jag som är bäst då!:D



pusshej

2009-01-25 @ 02:09:32
URL: http://marengzwich.blogg.se/
Postat av: Valle

grattis din oxe :D

2009-01-25 @ 02:23:42
Postat av: Älskling (a)

Jaa! Äntligen tbx :D



Puss (L)

2009-01-25 @ 11:36:03
Postat av: anders

hurra! fläsk-doris har börjat blogga igen:D

2009-01-25 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0