Pust och stön

Pust och stön var det ja, min mage sprängs och jag är hungrig som en zebra som inte ätit på flera år. Får fixa något att äta snart. Men nu ska vi ta och se, vad farbrorn kan tänkas ge (och hur tråkigt var inte det rimmet?). Kan ju ge er lite information om vad som händer med turnén! Idag så spelade vi på Ribbyskolan (?) och i Dalaröhallen och det gick bra om ni frågar mig. Jag spelade i Ribby vilket jag tycker var en lyckad spelning och utan att skryta (yeah right) så fick jag hela publiken att skrika (Success!). Nej men back to the serious stuff, det var faktiskt en väldigt rolig och lyckad spelning.

Men usch på mig, jag bara babblar om mig. Vad vill ni läsa om? Vad ska jag skriva? Ge mig något skoj att skriva om så ska jag göra mitt bästa! Det blir nämligen inte ett längre inlägg än såhär.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Fattade inte att det ens var ett rim innan jag läste att var ett rim xD..

2009-01-28 @ 17:58:41
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid skriva om mig (a)

2009-01-28 @ 18:08:04
Postat av: Michmeister

Jag vill läsa om legendariska slag på BR!!! :D

2009-01-29 @ 12:00:49
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Jonte

Posta en gammal historia som din farsa skrev om mig nar vi var sma och jag var i usa ; )

2009-02-01 @ 04:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0