Turné!

Idag så startade vår turnévecka i skolan. Ja ni läste rätt, turné. Det är nämligen så att jag (för er som har missat det) går på estetmusik och då har vi nu under denna vecka turné då vi åker runt till lite olika skolor och spelar. Men nog om det, åter till själva turnéandet. Vi var då på två olika skolor idag, Jordbromalmsskolan och Vistaskolan. Jag spelade iofs bara på Jordbromalmsskolan. Men riktigt kul var det, riktigt kul faktiskt! Jag har ju aldrig varit ute och spelat på det sättet förut, så det var en ny upplevelse för mig som jag gärna gör igen (vilken tur att vi har turné hela veckan då). Så imorgon bär det av till Lyckebyskolan och Brandbergens fritidsgård och det kommer nog bli lika kul som idag. Och tur har jag också, slipper spela i lyckeby (inget emot själva skolan, men vi ska spela i matsalen vilket är = en oborstad plutt) och får spela i Brandbergsgården. Har aldrig varit där själv men de ska tydligen vara ganska bra.

Men nu ska jag inte nöta ner er mer med det. Nu ska jag nöta ner med glass igen! Nej jag ska inte förklara min kärlek till glass igen, utan vill bara säga att jag ska äta glass (kanske) imorgon med Maria, Miche och min underbara älskling. Självklart ska vi äta Ben and Jerry's! Det är bäst att jag slutar nu innan jag börjar med att förklara det underbara med de glassarna!

Men det var allt jag orkar skriva denna gång!

Puss och hej älskar mej!

Kommentarer
Postat av: Miche

Det är svårt att beskriva Ben & Jerry's med vanliga dödliga ord! :)

Men ta det från Glass-Oraklet Miche (Ta-daaaaaaaaa!): Ät den och älska den! Du kommer bli tjock och lycklig! :D

2009-01-26 @ 19:20:23
URL: http://michmeister.blogg.se/
Postat av: Mia

SERIOUS COUNTDOWN<3

2009-01-26 @ 20:34:21
URL: http://marengzwich.blogg.se/
Postat av: Jonte

Robin! Jag bor i Ben and Jerry's hemland :)

2009-01-28 @ 03:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0